REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ZBD-MARSZALEK.PL
§1. Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy działający pod adresem www.zbd-marszalek.pl jest prowadzony przez ZBD Marszałek Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Żabnicy 34-350 ul. ks Karola Śmiecha 221 ], wpisaną do KRS pod numerem [0001017088 ], NIP: [5532560802 ], REGON: [383221490 ].
2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji dostaw, płatności, prawa odstąpienia od umowy oraz procedurę reklamacyjną.
3. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: [zsmarszalek@gmail.com] oraz telefonicznie: [+48 731 471 775].
§2. Oferta i zamówienia
1. Sklep oferuje meble ogrodowe i elementy małej architektury ogrodowej.
2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich.
3. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
4. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą elektroniczną.
§3. Realizacja zamówienia i dostawa
1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia oraz zaksięgowaniu płatności (o ile nie wybrano opcji płatności przy odbiorze).
2. Wszystkie zamówienia dostarczane są wyłącznie własnym transportem firmy ZBD Marszałek Sp. z o.o.
3. Koszty dostawy ustalane są indywidualnie w zależności od lokalizacji klienta i są każdorazowo przedstawiane przed finalizacją zamówienia.
§4. Formy płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
przelew tradycyjny na rachunek bankowy,
płatność przy odbiorze (gotówka lub terminal płatniczy – jeśli dostępny).
2. Szczegóły dotyczące płatności znajdują się na stronie sklepu w zakładce „Płatności”.
§5. Odstąpienie od umowy
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy złożyć oświadczenie na adres e-mail: [adres e-mail kontaktowy].
3. Zwrot towaru odbywa się na koszt konsumenta, a towar powinien być nieużywany i w stanie nienaruszonym.
§6. Reklamacje
1. W przypadku stwierdzenia wady towaru klient może złożyć reklamację poprzez e-mail lub pisemnie na adres siedziby firmy.
2. Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
3. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony, a w przypadku braku możliwości – klientowi zostanie zwrócona należność.
§7. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych klientów jest ZBD Marszałek Sp. z o.o.
2. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.
---
POLITYKA PRYWATNOŚCI WWW.ZBD-MARSZALEK.PL
§1. Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest ZBD Marszałek Sp. z o.o., z siedzibą w [adres], e-mail: [adres e-mail], NIP: [numer NIP], KRS: [numer KRS].
§2. Cel i zakres przetwarzania danych
Dane osobowe klientów przetwarzane są w celu:
realizacji zamówień,
prowadzenia konta klienta,
wystawiania dokumentów sprzedaży,
obsługi zwrotów i reklamacji,
marketingu bezpośredniego (jeśli klient wyraził zgodę).
§3. Podstawy prawne przetwarzania danych
Dane przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO, w szczególności:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy,
art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny,
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda (w przypadku newslettera i działań marketingowych).
§4. Odbiorcy danych
Dane mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi na rzecz administratora (np. usługi księgowe, IT) wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania.
§5. Prawa osób, których dane dotyczą
Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do:
dostępu do danych,
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
przenoszenia danych,
złożenia skargi do Prezesa UODO.
§6. Pliki cookies
Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu:
zapewnienia prawidłowego działania strony,
prowadzenia statystyk,
personalizacji treści. Użytkownik może zarządzać plikami cookies poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
§7. Okres przechowywania danych
Dane osobowe są przechowywane przez okres realizacji umowy oraz przez czas wymagany przepisami prawa (np. podatkowego), a także do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie (w przypadku działań marketingowych).
Załącznik nr 1: Wzór Formularza Odstąpienia od Umowy
(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: [Imię Nazwisko /Nazwa Twojej Firmy] [Adres ] [Adres E-mail] [Nr telefonu]
…...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym* odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów/usług*:
- ………………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy*/odbioru*: ………………………………………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ………………………………………………………………………
Adres konsumenta(-ów): …………………………………………………………………………………
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
………………………………………………………………………………………………………
Data: …………………………………………………………………………………………………
* Niepotrzebne skreślić.